Czym jest FreshMail i jak w pełni wykorzystać jego potencjał?

Czym jest FreshMail i jak w pełni wykorzystać jego potencjał?

FreshMail to innowacyjna platforma mailingowa oferująca swoim klientom rozwiązania mające na celu jak najszybsze dotarcie do klientów. To rewolucyjne narzędzie – wystarczy skorzystać z jednego z dziesiątek szablonów, uzupełnić go odpowiednią treścią i uruchomić zindywidualizowaną kampanię reklamową. Dzięki serwisowi FreshMail i wysyłanym przez niego mailingom i newsletterom można pozyskać nowych klientów na swoje produkty i usługi.

Jak działa email marketing?

Przede wszystkim baza. Tworzenie wartościowej bazy adresów email to żmudna i pracochłonna praca, ale daje ona wymierne efekty. Należy zacząć od opracowania dobrej strategii kampanii i wybrania konkretnej grupy docelowej. Następnie istotne jest stworzenie odpowiedniej treści z dobrze rozłożoną grafiką i wysoko informatywnym tekstem. Kolejnym etapem jest rozpoczęcie działania! Więcej na temat skutecznego email marketingu za pośrednictwem platformy FreshMail przeczytasz na stronie https://www.kupony.org/blog/czy-freshmail-to-najpopularniejsza-polska-platforma-do-e-mail-marketingu/.

Landing Page w obrębie platformy FreshMail

Jest to strona, jaka wyświetla się jako pierwsza potencjalnemu klientowi, musi więc zrobić dobre wrażenie. Dobrze dobrana grafika i krótki, informacyjny tekst oraz formularz rejestracyjny to jednak nie wszystko. Na takiej stronie należy umieścić jeszcze zapytanie o chęć zostania adresatem newslettera oraz informację o możliwości natychmiastowego wypisu z tej subskrypcji. Po zamieszczeniu takich informacji można mieć pewność, że pierwsze wrażenie będzie dobre, a potencjalny klient nie będzie miał żadnych wątpliwości co do profesjonalizmu nadawcy.

Co wyróżnia FreshMail na tle innych platform?

Przystępny interfejs, dobrze rozplanowany panel i narzędzia umożliwiające szybkie poruszanie się po platformie to tylko niektóre z pozytywnych cech FreshMail. Platforma jako pierwsza zastosowała z pozytywnym skutkiem kampanie łączone polegające na wysyłaniu do klienta informacji kilkoma drogami. Informowanie klienta o jednej rzeczy poprzez email oraz media społecznościowe to doskonały pomysł, który zarówno zapewnia skuteczne przekazanie informacji, jak stawia nadawcę w dobrym świetle.

FreshMail to nie tylko email, to również SMS

Zupełnie nowym pomysłem zaproponowanym przez FreshMail jest kampania smsowa, która daje możliwość regularnej wysyłki wiadomości sms – krótkich, zwięzłych informacji zawierających odnośnik do maila lub informację o konkretnej promocji. W dobie korzystania z urządzeń mobilnych w każdym możliwym miejscu i o każdym czasie taka opcja jest niezwykle cenna i pozwala na dotarcie do odbiorcy praktycznie natychmiast.

Obsługa maili transakcyjnych w sklepach

Kolejną ciekawą opcją są maila transakcyjne, które są swoistym autoresponderem polegającym na wcześniej ustalonej, automatycznej reakcji na określone zachowanie klienta. Taka wiadomość sugeruje, ze nadawca jest zainteresowany procesami, jakie klient przeprowadza na jego stronie, czy w jego sklepie internetowym.

Dokładne statystyki i analityka w FreshMail

Każde działanie powzięte przez poważnego przedsiębiorcę powinno dawać pozytywne, wymierne rezultaty pozwalające na wysnucie wniosków. Analiza działania i testowanie nowych rozwiązań to podstawa nauki, która powinna zacząć się wcześnie i nigdy nie powinna się kończyć. Zdobywanie wiedzy i słuchanie innych to podstawa rozwoju – zarówno osobistego, jak i branżowego.

FreshMail możesz przetestować za darmo. Jeśli zdecydujesz się wykorzystać możliwości tej platformy na dłużej to sprawdź kupony rabatowe do FreshMail na stronie https://www.kupony.org/sklep/freshmail/.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *